FAQ – Feebe.fi
Suomi

🎁 Toimitukset 1-3 arkipäivässä | Ilmainen toimitus yli 80 € tilauksille | 30 pv palautusoikeus

FAQ

FAQ ja kysytyimmät kysymykset

Tervetuloa koru- ja aurinkolasikauppa Feeben FAQ-sivulle! Täältä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin ja mieltä askarruttaviin tilanteisiin.

Toimitusehdot löytyvät erilliseltä sivulta.

Lähetys ja tilaukset

Miten voin seurata lähetystäni?
Tilaustasi voit seurata "Seuraa lähetystä" sivulta. Pääset tästä seuraa lähetystä sivulle.

Miten voin tilata tuotteita verkkokaupasta?
Klikkaa mieleinen tuote ostoskoriin verkkokaupasta. Siirry kassalle, valitse maksutapa, täytä tietosi ja maksa tilauksesi.

Mitä maksutapoja voin käyttää kaupassanne?
Käytössämme on sekä Paytrailin:in sekä Klarnan tarjoamat nopeat mobiilimaksutavat, suositut pankki- ja luottokorttimaksut sekä joustavat lasku- ja osamaksupalvelut.

Onko maksaminen turvallista kaupassanne?
Maksaminen on erittäin turvallista kaupassamme ja tämän takaamiseksi käytämme ainoastaan tunnettuja ja luotettuja maksunvälittäjiä.

Minkä palvelun kautta lähetätte tilaukseni?
Lähetämme tilatut tuotteet käyttäen postin palveluita.

Tein tilauksen, milloin saan tuotteeni?
Lähetämme tilaukset erittäin nopeasti ja asiakas saa tilatut tuotteet n. 1-5 arkipäivän kuluttua tilauksesta.

Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen?
Kyllä voit, mikäli tuote on käyttämätön ja ehjässä pakkauksessa vaihto on mahdollista 30 päivän ajan tilauksestasi. Vaihtamiseen liittyvistä postikuluista vastaa asiakas. Ota yhteyttä meihin sähköpostilla hello@feebe.fi otsikolla "Vaihto"

Haluan palauttaa tilaamani tuotteen, mitä teen?
Voit palauttaa ehjän ja käyttämättömän tuotteen takaisin meille 30 päivän kuluessa tilauksestasi. Ota yhteyttä meihin sähköpostilla hello@feebe.fi otsikolla "Palautus"

Mistä tiedän onko haluamani tuote saatavilla?
Näet verkkokaupassamme jokaisen tuotteen kohdalla saldon jäljellä olevista tuotteista sekä tiedon "loppuunmyyty", mikäli haluamaasi tuotetta ei ole varastossa.

Haluaisin tilata tuotteen, joka on loppu varastostanne, miten toimin?
Mikäli meiltä puuttuu haluamaasi tuotetta varastosta, voit ottaa yhteyttä meihin sähköpostilla hello@feebe.fi ja pyrimme hankkimaan tuotetta lisää.

Voinko ehdottaa teille tiettyä korua tai aurinkolasimallia myyntiin?
Ehdottomasti voit, Feeben tarkoitus on palvella asiakkaita ja tarjota heille tuotteita, joista he ovat kiinnostuneet. Mikäli jokin tietty koru- tai aurinkolasimalli puuttuu valikoimastamme ota meihin yhteyttä sähköpostilla hello@feebe.fi

Onko teillä myynti- tai noutopistettä?
Ei, valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää. Et siis voi kokeilla aurinkolaseja tai koruja ennen ostoa. Sivustomme on kuitenkin avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, ja meillä on aina 30 päivän palautusoikeus.

Korut


Voinko palauttaa tai vaihtaa koruni?
Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi palauttaa 30 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Palautuksen postimaksun kustantaa asiakas.
Mikäli palautat tuotteen, ilmoita siitä myös sähköpostilla osoitteeseen: hello@feebe.fi.

Mitä materiaaleja korut ovat?
Tarjoamme monipuolisen valikoiman koruja eri materiaaleista, kuten hopeasta, kullasta ja ruostumattomasta teräksestä.

Kuinka puhdistan koruni?
Puhdistus riippuu korun materiaalista. Yleensä voit käyttää pehmeää liinaa tai harjaa ja mietoa saippuavettä. Muista välttää hankaavia aineita, kuten hammastahnaa.

Miten koruja kannattaa säilyttää?
Suosittelemme korujen säilyttämistä korutelineessä tai korurasiassa, kun et käytä korua.

Voinko mennä korun kanssa suihkuun?
Kyllä voit, korumme ovat valmistettu laadukkaista materiaaleista ja kestävät hyvin vettä.

Aurinkolasit

Miten löydän oikean kokoiset aurinkolasit?
Jokaisen aurinkolasimme tuotetiedoissa on mukana mitat kyseisestä mallista. Vertaa näitä omiin kasvoihisi, jotta löydät sopivan kokoiset aurinkolasit.

Minkälaiset linssit aurinkolaseissanne on?
Kaikissa aurinkolaseissamme on polarisoidut UV400-suojatut linssit.

Mitä tarkoittaa polarisoidut aurinkolasit?
Polarisoidut aurinkolasit eroavat polarisoimattomista laseista siten, että niiden linssit poistavat heijastuksia. Polarisoidut lasit ovat siksi suosittuja myös esimerkiksi kalastus-, suppailu- ja purjehduskäytössä, koska linssit poistavat vedenpinnan heijastuksia.

Voiko aurinkolaseja tilata voimakkuuksilla?
Valikoimissamme ei tällä hetkellä ole aurinkolaseja voimakkuuksilla, pahoittelut.

Voinko palauttaa tai vaihtaa aurinkolasit?
Kyllä, voit palauttaa tai vaihtaa aurinkolasit 30 päivän kuluessa, jos et ole tyytyväinen ostokseesi. Muista, että aurinkolasien tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan. Palautuksen postikulut tulee kustantaa itse.

Kuinka aurinkolaseja tulee säilyttää?
Aurinkolaseja tulisi säilyttää suojapussissa tai -kotelossa välttääkseen naarmuuntumista ja muita vaurioita.

Jos sinulla on lisää kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse hello@feebe.fi